Σάββατο 9 Μαΐου 2009

ΚΑRMA POLICE


Eιναι πλεον αργα….

Πολυ αργα. Παλι εχω δημιουργησει Καρμα!!!

Ακομα μια ζωη με περιμενει στο κατωφλι.

Μια ζωη πριν καν αυτη τελειωσει….πριν καν αυτη ξεκινησει.

Καρμα κουβαλαμε και καρμα δημιουργουμε εδω και τωρα,

στο σημερα.

Δυο απαραιτητα συστατικα για να δημιουργησει κανεις καρμα

ειναι η ενοχη και η προσδοκια!

Καθε ονειρο και ενοχη.

Καθε ενοχη και δημιουργια.

Καθε ενοχη και φαντασια,ονειρο και προσδοκια!

Μια ενοχη,απεναντι στον εαυτο μας.

Μηπως δεν προλαβουμε, μηπως δεν τα καταφερουμε….

Μηπως δεν ζησουμε το ονειρο μας.

Και να ΄μαστε παλι εδω!!

Η΄ μηπως να ΄μαστε παλι εκει? Στην ιδια αφετηρια !

Ποσες φορες θα ξαναγεννηθω?

Με πεταξανε μια μερα σε αυτη την Αρενα,

χωρις να με ρωτησει κανεις!

Δεν λεω….δεν ειναι και τοσο ασχημα τελικα.

Απλα εγω δεν ξερω τιποτα.

Την απαντηση την εχει ο προηγουμενος!

Η΄ μηπως ο επομενος?

Αυτους τους ρωτησε κανεις? Ελπιζω αυριο να μην ρωτανε εμενα!

Ειναι πλεον αργα ομως για ερωτησεις.Πολυ αργα.

Παλι εχω δημιουργησει Καρμα….

Ακομη ενας Ταυρος ερχεται κατα πανω μου μεσα απο την Αρενα.

Γεματος απαντησεις!! Τωρα ξερω οτι

εγω ημουν που ζητησα να κρατησω αυτο το πανι!

Συγνωμη που ρωτησα, περαστικος ημουν απλα.

Την αλλη φορα θα κατσω στην εξεδρα.

Ενα διπλο ΗΟΤ-DOG και μια Coca-cola παρακαλω.

Μου δινει τα ρεστα και μου λεει….συγνωμη να σε ρωτησω κατι !!

Εχει μια πληγη στο ποδι…. Είναι ο προηγουμενος !!

Εγω την εβγαλα καθαρη. Ο διπλανος μου εχει πατεριτσες.

Καλη τυχη Ταυρομαχε….εισαι ο επομενος !!

Τον Ταυρο δεν τον ρωταει ποτε κανεις,

απλα τον πετανε στην Αρενα.

Ουπς... αυτό πρεπει να πονεσε.

Ααααα , να και οι κλοουν !!Ελπιζω να τον σωσουν.

Τι ωραια που μυριζει το ποπ-κορν εδώ πανω.

1 σχόλιο:

  1. Είτε είσαι ταυρομάχος,είτε ταύρος,δεν υπάρχει πλεονεκτική θέση..Κάθε μάχη είναι μοναδική και η όλη ουσία να παλέψεις όσο καλύτερα μπορείς..
    Κανένας προηγούμενος δεν έχει λυτρωτικές απαντήσεις..Τις απαντήσεις πρέπει να τις ψάξεις μέσα σου γιατί μέσα σου κρύβεις όλους τους προηγούμενους...Δεν μπορεί κάποια κληρονομιά θα σου έχουν αφήσει...keep on bro.

    ΑπάντησηΔιαγραφή